Kellele: Ettekandjad, klienditeenindajad, kelnerid, toitlustusasutuse juhatajad. Koolituse saame korraldada ka sisekoolitusena ettevõttele.
Toimumise aeg: selgub piisava arvu huviliste korral
Koolituse maht: 8 akadeemilist tundi (1 ak. tund 45 minutit), koolituse aeg üks või kaks päeva
Toimumiskoht: Pärnumaa kutsehariduskeskus, Niidupargi tn 12, Pärnu
Eesmärk: suurendada klienditeenindajate professionaalseid oskusi, tagamaks parimat teeninduskvaliteeti.
Tulemus:
- tunneb klienditeeninduse põhimõtteid;
- teab oma rolli teenindussituatsioonis;
- tunneb ettevõtte tüüpilisemaid kliente ja nende vajadusi;
- näeb ette veaolukordi ja suudab neid ennetada ja lahendada.
Kursuse teemad:
- kvaliteetse klienditeeninduse põhimõtted;
- klienditeenindaja roll ettevõtte esindajana;
- klientide vajaduste kaardistamine;
- „raskete" klientidega toimetulek.
Grupi suurus: miinimum 8 õppijat. Grupi komplekteerumisel täpsustab koolitusjuht koolitatava osalemissoovi ning edastab koolituse ajakava ning toimumiskoha.
Koolitaja: Riina Tomast, Pärnumaa Kutsehariduskeskuse ärikorralduse kutseõpetaja, Tartu Ülikooli ärijuhtimise magister spetsialiseerumisega – Teenuste disain ja juhtimine.
Koolituse maksumus: 75 eurot, sisaldab õppematerjali
Koolitusjuht: Heleri Heinla, 4451968, 53446945,
Tasumine ning loobumine: osaleja kinnituse ning grupi komplekteerumise järgselt edastatakse Teile sellekohase kinnitusega koolitusarve. Hilisemal koolitusest loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest (va erijuhtudel).