Aeg: selgub piisava arvu huviliste korral
Toimumise koht: Pärnumaa Kutsehariduskeskus, Niidupargi tn 12, Pärnu
Maht: 8 tundi, millest 6 tundi on auditoorset ja 2 tundi praktilist tööd
Sihtgrupp: Kõnekeskuste teenindajad, konsultandid, nõustajad, klienditoe osutajad, kes suhtlevad klientidega igapäevaselt telefoni teel. Kõik inimesed, kes omavad motivatsiooni alustada tööd telefoniteenindajana ning kõnekeskuste klienditeenindajad.
Kursuse hind: 75 EUR
Grupi suurus: 6 õppijat, grupi komplekteerumisel täpsustab koolituse korraldaja koolitatava osalemissoovi ning edastab koolituse ajakava ning toimumiskoha.
Majutusvõimalus: Pärnumaa Kutsehariduskeskuse õpilaskodus Niidupargi 16, info õpilaskodu juhatajalt Siire Tõrva -
Õpiväljundid:
Koolituse läbinu:
Omab ülevaadet kleinditeeninduse ja teeninduskultuuri põhitõdedest
Oskab kasutada meetodeid telefonivestluse suunamisel
Teab tehnikaid efektiivse kõne sooritamiseks
Koolituse teemad:
Auditoorne töö 6 t on seotud praktiliste ülesannetega 2 t.
1. Klienditeeninduse olemus ja teeninduskultuur 2 t sh praktiline töö 0,5 t
2. Kliendisõbraliku teeninduse alused 1 t sh praktiline töö 0,5 t
3. Telefoni teel suhtlemine ja selle erinevad etapid1 t sh praktiline töö 0,5 t
4. Kõne juhtimine, aktiivne kuulamine ja tagasisidestamine, efektiivne kõne 2, 5 t sh praktiline töö 0,5 t
5. Hääl ja kõnetehnika 1 t
6. Sagedasemad vead telefonisuhtluses 0,5 t
Hindamismeetod: Eneseanalüüs, grupiliikmete ja koolitaja tagasiside. Mitteeristav hindamine.
Hindamiskriteeriumid: Õpitulemused on hinnatavad praktiliste harjutuste tulemuste ning harjutuste analüüsi kaudu, osalejatele antakse sellekohast tagasidet.
Lõpetamise tingimused: Õpingute lõpetamiseks õppija on läbinud vähemalt 100% ulatuses õppekava, sooritanud eneseanalüüsi läbi praktilise harjutuse ning saavutanud püstitatud õpiväljundid. Koolituse läbimisel väljastatakse osalejale tunnistus koos akadeemilise õiendiga.
Koolitaja:
Herve Merivald, Haridusteaduste magister, Tallinna Ülikool 2009, Sotsiaalteaduste magister, Tallinna Ülikool 2007. Juhtinud Häirekeskuses abi ja infokeskust aastatel 2004-2012. Töötanud Häirekeskuse arenusosakonna juhatajana aastatel 2012-2017. Koordineerinud abi ja infotelefonide teenuste arendamist ja väljatöötamist: Tallinna ja kohalike omavalitsuste abitelefonid, Keskkonnainspektsiooni valvetelefon, Päästeala infotelefon. Juhtinud Häirekeskuse arendustegevusi. Täiskasvanute koolitaja koolitajakogemus Häirekeskuse teenindava personali koolitamisel.
Koolituse korraldaja: Sirje Pauskar, täiendus- ja ümberõppe teenistuse juhataja; tel 55642968,
Tasumine ning loobumine: osaleja kinnituse ning grupi komplekteerumise järgselt edastatakse Teile sellekohase kinnitusega koolitusarve. Hilisemal koolitusest loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest (va erijuhtudel).