Aeg: 18.09-29.11.2018 (2 korda nädalas T ja N kell 16.30-18.00)
Sihtrühm: koolitus on mõeldud teenindusvaldkonnas töötavatele (müüjad, klienditeenindajad, majutus- ja hotelliteenindajad ja toitlustusteenindajad), kes on
- erialase tasemehariduseta täiskasvanud,
- keskhariduseta täiskasvanud,
- aegunud oskustega elanikkond vanuses 50+
kelle teadmised vene keelest on kas puudulikud või aegunud ja kellel on soov oma vene keele oskust tööalases kontekstis täiustada.
Maht: 40 tundi
Grupi suurus: 10 inimest.
Õppe alustamise nõuded: vene keele algtasemel A1.
Koolitused on mõeldud täiskasvanutele, kes ei õpi kutseõppeasutuses, rakenduskõrgkoolis või ülikoolis tasemeõppes. Koolitusele saame võtta kõrgharidusega isikud ainult vabade kohtade olemasolul.
Õpiväljundid:
- Koolitatav suhtleb iseseisvalt klientidega igapäevastes töösituatsioonides kasutades venekeelset põhisõnavara
- Selgitab välja kliendi vajadused, rakendades sobivat keelekasutust, hoiakuid ja lugupidavat kultuurilist suhtumist vene keeles
- Mõistab lihtsa erialase teksti tuuma, koostab igapäevatööga seotud erialast teksti
- Selgitab välja kliendi probleemid ja aitab neid lahendada
- Tunneb erialaga seonduvad sõnavara
Õppe sisu (40 tundi):
Teooria 10 tundi
- Õigekiri ja grammatika
Praktiline töö 30 tundi
- Suhtlusetiketi põhireeglid: tervitus, suhtluse algus (pöördumine ja tutvustamine) info edastamine, vabandamine, kaebused ja pretensioonid, nõustumine ja äraütlemine, hüvastijätt.
- Telefonivestlus ja sõnumite jätmine/vastuvõtmine
- Ametialase suhtlemise tüüpsituatsioonid
- Kellaaeg, kuupäev, numbrid, ühikud
- Tekstist olulise informatsiooni leidmine
- Küsimuste ja käskluste moodustamine
- Klienditeenindus erinevatel teenindusaladel dialoogides
Lõpetaja saab vormikohase täiendus- ja ümberõppe teenistuse poolt väljastatud tunnistuse koos akadeemilise õiendiga kui ta:
- on läbinud vähemalt 70% ulatuses koolituse ja saavutanud püstitatud õpiväljundid
- sooritanud arvestusliku dialoogi ning lõputesti õpitud materjali peale
Hindamismeetod:
Arvestuslik dialoog (oma erialaga seotud) ja kontroll lõputest õpitud materjali kohta.
Hindamiskriteeriumid:
- Dialoog on arvestatud, kui koolitatav vestleb kliendiga selges ja ladusas vene keeles igapäevases tööalases situatsioonis sh. ka telefoni teel.
- Lõputest koosneb 10-st ülesandest (ankeedi täitmine 1 ülesanne; kuus ülesannet valik vastuste variantidega ja kolm ülesannet avatud küsimustega. Maksimaalne punktide arv 80. Õppija peab soritama testi 75 % (60 punkti)
Mitteeristav hindamine (A, arvestatud)
Lektor: Maie Jesjutina, Pärnumaa Kutsehariduskeskuse vene keele õpetaja; täiendus- ja ümberõppe teenistuse lektor.
Koolitusjuht: Gerli Ollino, PKHK koolitusjuht, 445 1968; 501 4291, e- post