E-turunduse tööriistad alustavale ettevõttele

Logo1 haridusmin 3lovi est

 

 

 

Aeg: 25.03-07.04.2025, kaks korda nädalas. Esimesel ja viimasel korral on koolitus kohapeal, teised korrad on e-õppena. Olemas peb olema kui on e-õppe päevad, arvuti, kõlar, kaamera, internetiühendus.

Koolituse päevad:

25.03 10.0-17.00 8 ak tundi, 30 minutit paus+kaks 15 minutit pausi, kohapeal
27.03 14.00-17.15 4 ak tundi, üks 15 minuti paus, veebis
31.03 14.00-17.15 4 ak tundi, üks 15 minuti paus, veebis
02.04 14.00-17.15 4 ak tundi, üks 15 minuti paus, veebis
07.04 10.00-15.15 6 ak tundi, 30 minutit paus+üks 15 minutit paus, kohapeal

Toimumise koht: Pärnumaa Kutsehariduskeskus Niidupargi tn. 8//12, Pärnu

Sihtrühm: Koolitus on mõeldud alustavale ettevõttele, turismi valdkonnas tegelevate väikeettevõtetega, kelle töös, ettevõttes on vaja tegeleda turunduse või müügiga. Soovid läbi Facebooki, Instrgrami, Google reklaami ja sisuloome ettevõtet või toodet turundada ja kliendile nähtavaks teha. Koolitus on neile, kes soovivad teada kontode seadistamisest, lihtsamate reklaamide üles paneku põhimõtetest ja analüütika jälgimisest. Koolitus sobib algajale, kes antud teemadega ei ole kursis.

Grupi suurus: 15 inimest
Nõuded õpingute alustamiseks: riigikeele oskus.

Koolitusele me ei saa võtta tasemeõppes õppijaid!

Maht:
 26 tundi

Õpiväljundid:

Praktiline koolitus annab õppijale teadmised ja oskused lehe seadistamiseks, sisuplaani loomiseks, statistika lugemiseks, tekstide ja piltide ülesehitusest ja nii tasuta kui tasulise reklaami võimalustest.

Koolituse teemad:
Auditoorne õpe:
• Kuidas seadistada Facebooki ja Instagrami kontosid?
• Facebook ja Instagram Analytics – mida neist numbritest välja lugeda ja kuidas turunduses kasutusele võtta?
• Kuidas koostada sotsiaalmeedia sisuplaani, kui aega ja ideid napib?
• Mida pidada silmas piltide ja video loomisel ja lisamisel?
• Kuidas mänge läbi viia ja kuidas seda reklaamimisel kasutada?
• Mis asi on Facebook Pixel ja kuidas see aitab turundada?
• Kuidas teha kõige tulemuslikumalt Facebookis ja Instagramis tasulist reklaami?
• Hashtagid ja turundus
• Emojide kasutamine turundamiseks
• Kuidas sisu taaskasutada?
• Mis on UGC (kasutajate loodud sisu) ja kuidas seda efektiivsemalt ära kasutada?
• Millised on elementaarsed kodulehe SEO oskused?
• Kuidas AI abil saada ideid sisuloomeks ja vastavat sisu ka luua?
• Kuidas kasutada erinevaid tasuat pildi- ja videotöötluse platvorme?
• Google Ads tutvustus
• Tulemuste mõõtmine
• Kvaliteediskoor ja AdRank
• Displayreklaamid
• Remarketing ehk uuestiturundamine
• Google Analytics tutvustus
• Konto loomine ja seadistamine
• Statistika jälgimine
• Google Analytics Goals (eesmärgid)
• Audience ehk külastajate listid
• Google Search Console tutvustus
• Konto loomine ja seadistamine
• Statistika jälgimine

Praktiline osa:
Kuidas alustada tasulise reklaamiga?
Google konto loomine ja seadistamine
Otsingureklaamid ja märksõnad
Kampaaniad ja reklaamrühmad
Reklaamid

Kursuse hind: Tasuta. Riiklik koolitustellimus (RKT), finantseeritakse Euroopa Liidu Sotsiaalfondist. Koolitusel osalemine on tasuta tingimusel, et koolitus läbitakse täies (lähtudes lõpetamise nõuetest) mahus. 
NB! Kui tasuta osalemise tingimused ei ole täidetud/ koolitus katkestatakse, käsitletakse seda tavakoolitusena ning kursuslasele rakendub koolitusarve tasumise kohustus.  
Kursuse eest tasumine toimub arve alusel. Arve tuleb tasuda täies ulatuses arvel märgitud summas (416€/ osaleja) ning tähtajaks. 


Lõpetamise nõuded:

Lõpetaja saab vormikohase täiendus- ja ümberõppe teenistuse poolt väljastatud tunnistuse koos lisaga kui ta:
1. on läbinud vähemalt 70% ulatuses koolituse ja saavutanud püstitatud õpiväljundid
2. õppija on koostanud turundusplaani.

Hindamismeetod: praktiline töö, turundusplaani koostamine.
Hindamiskriteerium: õppijal on koostatud 3 kuu sisuplaan ja selle levitamist tutvustav turundusplaan. Töö on arvestatud kui töö on esitatud ja koolitaja on andnud tagasiside.
Õpiväljundite hindamine on mitteeristav (arvestatud/ mittearvestatud).
1. Lõpetaja saab vormikohase täiendus- ja ümberõppe teenistuse poolt väljastatud tunnistuse koos lisaga kui:
isik saavutas kõik õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundid ja koolituse käigus hinnati õpiväljundite saavutatust.



Läbiviijad:

Brit Mesipuu, Kehakultuuri magister ja Ajakirjandus ja kommunikatsiooni magister Tartu Ülikool, praegune töökoht Milos OÜ. Pärnumaa Kutsehariduskeskus, külalislektor turunduse valdkonnas. Koolitusi andnud alates 2017 aastast.
Maido Mesipuu, Kehakultuuri magister, Tartu Ülikool, praegune töökoht Milos OÜ. Pärnumaa Kutsehariduskeskus, külalislektor turunduse valdkonnas. Koolitusi andnud alates 2020 aastast.

Koolitusjuht: Heleri Heinla, PKHK koolitusjuht, 4451968; 53446945
e- post See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 
Täida väli!
Täida väli
Täida väli!
Täida väli!
Täida väli!
Täida väli!
Tee valik!
Tee valik!
Tee valik!
Tee valik
Tee valik!
Invalid Input
Täida väli
Invalid Input
Invalid Input