SISEKOOLITUS ETTEVÕTTELE: Õige rüht - tervise salavõti

Sihtrühm: Paljud tervisehäired on seotud tööga: töötingimuste ja töölaadiga. Mõned neist mööduvad, sageli tekib aga krooniline haigestumine, mis võib viia püsivate tervisekahjustusteni. Kutsetööga seotud haigestumiste ennetamisel on oluline roll tööandjal, aga sageli saab ka töötaja ise enda paremaks ja turvalisemaks olemiseks palju ära teha.
On harjutud mõtlema, et tervise riskid on suuremad nö raske füüsilise töö tegijatel. Näiteks liinitöötajatel, ehitajatel jt. Ometigi on reaalsus nüüdseks selline, et järjest salakavalamad ohutegurid kimbutavad just kontoritöötajaid.

Maht: 4- 6 tundi
Toimumiskoht: Ettevõttes kohapeal või Pärnumaa Kutsehariduskeskuse ruumides.

Taustainfo: Töötervishoiu- ja taastusraviarstid tõdevad kaasajal üha sagedamini, et liikumisvaegus käsikäes vale rühiga on saamas kaasajal inimese tervise vaenlaseks number üks.
Olukorra ohtlikkus seisneb ennekõike nendega kaasuvates haigustes:
• vähene jõudlus,
• lihaste kõhetumine,
• tugi– ja liikumisaparaadi, hingamis–, vereringe– ja seedeelundite talitushäired.
Oluline on meeles pidada, et ka pikemat aega töölaua- või -pingi taga istudes/ seistes saab oma keha ise virge hoida. Selleks on vaja vaid tahet, probleemi teadvustamist ja oskusi tervisehäirete ennetamiseks.
 
Eesmärk: on vältida või vähendada ohtu töötajate tervisele ning  ennetada kutsetööga seotud haigestumisi.


Teemad: 

Anname nõu:
• Rühiprobleemide puhul, eesmärgiga ennetada ja leevendada tervisehäireid.
• Õpime koos hoidma aktiivset rühti seistes ja istudes, et ennetada pinge ja ülekoormusega seotud probleeme.
• Meenutame sünnipärast lõdvestumisoskust. 
 Selle tulemusel:
• paraneb argine toimetulek ja suureneb tööviljakus,
• keha muutub nõtkeks ja meeleolu reipaks,
• leevenduvad lihaspinged ja valud; inimene suudab püsida kauem ühes asendis,
• paraneb oluliselt väljanägemine - oled kaunim!
Tugi-liikumisaparaati õigesti ja säästlikumalt kasutades:
• on luud ja liigesed õiges asendis ning lihaseid kasutatakse õigesti (st ökonoomselt); selle tulemusel vabaneb hulgaliselt lisaenergiat, 
• väheneb liigespindade kulumine, samuti lülisamba ja liigese ligamentide ülekoormus.

Väljund: Paraneb töötajate füüsiline tervis, suureneb rõõm tehtavast tööst ning vähemtähtis pole ka tõsiasi, et stressivabas keskkonnas tehtav töö on märkimisväärselt tulemuslikum.
 
Koolitaja: Kai Siidirätsep - tai joogamassaazhi terapeut, Thai Massage School of Chiang Mai (TMC) terapeudi ja professionaalse massööri tase (vastab Tai Kuningriigi kutsestandardile); Krishnamacharya traditsiooni joogaõpetaja, Krishnamacharya Healing and Yoga Foundation liige
Grupp: kokkuleppel
Maksumus: oleneb inimeste arvust, küsi lisa: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Info: Telefon 4427870; 5014291

 

 

© 2018 PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS | Niidupargi tn 12 | Pärnu | 80047 | tel +372 442 7870 | kursused[at]hariduskeskus.ee

Please publish modules in offcanvas position.